2009. október 28., szerda



Legújabb munkáim:

6 megjegyzés:

Ili írta...

Üdvözöllek köztünk!!!
Nagyon sok szép munkád mutattad be nekünk. Várjuk a többi szépséget is.
Családodhoz sok boldogságot kívánok!

Körmi írta...

Nagyon aranyos ez a boszi!! :D
Gratulálok eddigi munkáidhoz, szépek!

Szömörce írta...

Látod már nemcsak én vagyok az egyedüli olvasód:)))A halacskásat mikor varrtad?

Tűtáncoltatók írta...

Szeretném megköszönni mindenkinek a kedves hozzászólást.Üdv. Éva

hildiko írta...

Nagyon szépeket készítesz, örülök, hogy rád találtam.
Ha nem haragszol, ajánlanék neked varráshoz kellékeket kedvező áron, vagy akár cserébe is.
Többféle cipzár, gomb, csipke szalagok, cakkos szélű szalagok stb. vannak nekem nagyobb mennyiségben. Ha érdekel, küldök fotókat, árakat. Írj a hildiko74@gmail.com-ra.

Üdv: Ildikó

leda írta...

Jaj, de szépeket alkotsz! Nagyon örülök, hogy rád találtam! :)